Pristatymas

Mūsų įmonės prioritetas - aukščiausios kokybės prekių pristatymas klientams jiems patogiu laiku į jų pasirinktą vietą. 

Prekes siunčiame į visas pasaulio šalis, jei rinkdamiesi pristatymo adresą nerasite Jums reikiamos šalies ar miesto į kurį norite siųsti perkamą prekę, maloniai prašome kreiptis elektroniniu paštu info@manobaseinas.lt arba skambinti kontaktiniu telefonu, pristatymo kaina bus paskaičiuota individualiai.
Visuomet yra galimybė pristatyti.

Pristatymo terminas nuo 1 iki 14 darbo dienų. Kai kuriais atvejais gali būti ilgesnis, bet tai nurodyta prie konkrečios prekės pristatymo laiko. Išankstinio apmokėjimo atveju, užsakymas pradedamas vykdyti tada, kai apmokėjimas gautas.  

Jei prekės pristatymas vėluoja, būtinai praneškite mums.

Pristatymo į namus kainos

Pristatymo kaina visoje Europoje skaičiuojama pagal kurjerių tarnybos nustatytus įkainius.

Prieš pristatydamas prekes, kurjeris telefonu suderins Jums priimtiną prekių pristatymo laiką (darbo dienomis I-V 8:00 - 17:00).

Užnešimo sąlygos

Prekę (-es), sveriančią (-ias) iki 31 kg, kurjeris užneša iki Jūsų durų be papildomų mokesčių. Neužsisakius prekės (-ių) užnešimo paslaugos minėtuoju atveju, kurjeris pristatys tokią (-ias) prekę (-es) iki Jūsų nurodyto namo. Kurjerių tarnybos darbuotojas gali padėti Jums užnešti prekę (-es), tačiau pristatant didesnių gabaritų ir/ar sveriančią (-ias) virš 31 kg prekę (-es),  jis gali pareikalauti susimokėti papildomai.

Svarbu! Pristatymo išlaidos į elektroninėje parduotuvėje nurodytą prekės kainą nėra įskaičiuotos.

Prekių pristatymo suma bus pridėta prie prekių krepšelio vertės.

Prekių atsiėmimas

Priimdami pristatytas prekes, patikrinkite siuntos (pakuotės) būklę, įsitikinkite ar pakuotė nedeformuota, nepažeista. Jeigu kyla įtarimų, kad pakuotė buvo pažeista, deformuota, nepasirašykite ant siuntos dokumentų ir siuntą atiduokite atgal kurjeriui. Jeigu pakuotė tvarkinga, tada pasirašykite sąskaitoje faktūroje (važtaraštyje) ar kitame siuntos perdavimo-priėmimo dokumente. Pasirašytas dokumentas, tai įrodymas, kad tvarkingos prekės buvo pristatytos būtent Jums.

Prekės nemokamai nesiunčiamos į Neringą.

Prekių grąžinimas

Kai pirkėjas atsisako priimti nebrokuotas pristatytas prekes, jis privalo apmokėti prekės grąžinimo mums pristatymo išlaidas.
Jei turite pageidavimų ar pastabų dėl prekių pristatymo paslaugų - prašome kreiptis el.paštu arba telefonu.

Būtinai atsižvelgsime į Jūsų pageidavimus.